Športujte vo dvojici

Dávate si každý rok predsavzatia, že schudnete, ale nikdy vám to nevydrží dlhšie ako týždeň? Potom máte možno zlú motiváciu a nedostatok pevnej vôle. To však nie je nič, čo by pre vás malo predstavovať neprekonateľnú prekážku, ale naopak by vás to malo prinútiť vytrvať a stále sa pokúšať o dosiahnutie svojho cieľa. Zaujíma vás ako? Trebárs s najlepšou kamarátkou.

Prečo je dobré športovať vo dvojici

Tvrdenie, že “vo dvojici sa to lepšie ťahá” iste poznáte a my vás dnes presvedčíme o tom, že je to skutočne tak. Obzvlášť v športe je to pravda, pretože k tomu, aby človek športoval pravidelne, potrebuje patričnú motiváciu a práve s tou Vám môže vaša kamarátka pomôcť. Keď budete mať deň, keď sa vám nebude chcieť ísť napríklad do posilňovne alebo si ísť zabehať, bude to práve vaše parťáčka, kvôli ktorej sa prekonáte a pôjdete si zašportovať ako zvyčajne.

Budete si vzájomne podporou a okrem toho, že sa väčšinou takto spoločne prinútite neleňošiť a pravidelne športovať, môžete spoločne porovnávať svoje výsledky, pokroky a zlepšovanie. Nie je nad to, keď sa o svoje dosiahnuté úspechy môžete podeliť s niekým, kto vie, o čom je reč a čo ste všetko musela pre tento pokrok urobiť. Ak teda máte vo svojom okolí kamarátku, ktorá by rada začala športovať, ale stále sa k tomu nedokáže prinútiť, navrhnite jej spoločné tréningy. Prínosné to bude pre vás obe.

Pre aký šport sa rozhodnúť

To, že budete športovať spolu, rozhodne neznamená, že sa musíte obe dve venovať tomu istému. Ak napríklad vyrazíte do fitnes, máte každá dostatok priestoru a možností sa zamerať na také partie, ktoré vás najviac trápia a na ktorých chcete zapracovať. Naopak sú ale aj športové aktivity, kde s parťákom potrebujete ťahať za jeden povraz.

Patrí sem napríklad beh, tenis, jazda na kolieskových korčuliach a podobne. To sú len niektoré aktivity, pri ktorých prítomnosť parťáka dokážete oceniť. Spoločne ale môžete vyraziť aj na turistické pochody, lekcie lyžovania alebo iné druhy cvičenia, napríklad pilates či kruhový tréning.

Športy, ktoré ženy milujú

Veľmi sa v poslednej dobe rozrástol záujem o klasický beh v teréne a na mnohých trasách tak môžete naraziť na ženy, ktoré sa tomuto športu pravidelne venujú. Obľúbená je ale aj zumba, čo je akési spojenie latinských tancov a aerobiku. Pokiaľ ale hľadáte niečo pokojnejšieho, odporúčame vyskúšať jogu alebo pilates. Nenechajte sa však zmiasť tým, že u týchto pomalých cvičení sa nezapotíte a lekcie prejdete len tak bez námahy.

Jóga aj pilates kladú dôraz na súlad tela a ducha, ale to neznamená, že vaše svaly nedostanú poriadne zabrať. Najprv si ale budete musieť osvojiť správnu techniku ​​dýchania, aby cviky, ktoré budete vykonávať, mali čo najväčšiu účinnosť a boli tak pre vaše telo prospešné.

zdroj: forgirls.cz/

Čo sa zmení, keď prestanete jesť cukor

facebook

5 cvikov, ktoré by mali po štyridsiatke cvičiť všetky ženy každý deň.

Sledujte nás a lajknite nás:

Pridaj komentár

Prihlásenie k odberu noviniek

Úspešne ste sa prihlásili na odber noviniek.

Pri pokuse o odoslanie žiadosti sa vyskytla chyba. Prosím skúste to znova.